نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آبان 1397 - 13:00
مسئول سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه کشور گفت:امروز ذخایر عقل استراتژیک آمریکا فشل شده است و هرجایی که عقل آمریکایی بکار برده می شود نفعش به ما می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ فرامرز رضوی،مسئول سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه کشور در سخنرانی پایانی راهپیمایی 13آبان در گچساران با اشاره به مناسبت های 13آبان گفت:این روز بزرگ یادآور سه حادثه بزرگ است و امروزحادثه چهارمی افزوده شده و آنهم تحریم های آمریکای جنایتکار است.

شکل گیری خباث های آمریکا از سال 32

وی افزود:خباثت هایی که آمریکا از سال 1332تاکنون برملت ایران روا داشته است امروز هم به آنها افزوده شد و متاسفانه برخی از خودی ها هم براین عقدیده اند که دوران مرگ برآمریکاگفتن گذشته است که باید گفت افرادی که چنین برداشتی دارند یا قرآن نمی دانند و یا تاریخ نخوانده اند که دشمنی ریشه درخلقت بشردارد.

رضوی تصریح کرد:ما دارای سه دشمن درونی ،نامرئی و منافقین و کفار هستیم و امروز غارتگران و استکبار جهانی همیشه بوده و خواهد بود و تاریخ بشریت این موارد را به خوبی نشان می دهد و تاریخ 40ساله انقلاب اسلامی پر است از این ناجوانمردی ها و خیانت های دشمنان.

خیانت های آمریکا علیه ایران

مسئول سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه کشور اظهارکرد:امروز یکبار دیگر جمع شده ایم تا تاریخ استکبار را یادآوری کنیم ،برای نسل جوان مطالعه تاریخ معاصر به عنوان یک زندگی عزتمندانه است تا بدانیم چه بر سرزمین مان گذشته است که آمریکا با ما چه کرده است.

بد عهدی آمریکایی ها درمذاکرات

وی تصریح کرد:بارهای بار با آمریکا مذاکره شد،از همان ابتدای دولت موقت با آمریکا مذاکره شد اما نتیجه چه شد؟درتوافقنامه الجزایر بازهم مذاکره شد اماکدام یک از اموال و دارایی های ما که بلوکه شده بودند، آزاد کردند؟،در قضیه افغانستان و عراق باز هم مذاکره شد اما عملی صورت نگرفت!.

دشمنی آمریکا علیه ایران برسر ایدئولوژی است

رضوی گفت:جنس  دشمنی ما با آمریکا از جنس ایدئولوژی و راهبردی است و تا زمانی که ما اسلام انقلابی را داشته باشیم هیمنه آمریکا را به زیرکشانده ایم،کور خوانده اند کسانی که فکر می کنند با مذاکره و دست دوستی با آمریکا دادن مشکلات کشور حل خواهد شد.

مسئولان کشور باید انقلابی عمل کنند

مسئول سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه کشور افزود:نه آب ما و نه نان ما دست آمریکاست،درحالی که مدیریت خودمان باید انقلابی باشد و امروز مسئولین ما با اتحاد و انسجام به این نتیجه رسیده اند که دیگر نمی شود به این کدخدا اعتماد کردباید دست در دست هم برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم جلو برویم و اقتصاد مقاومتی را شکل دهیم.

ملت بزرگ ایران در حال له کردن آمریکا است

رضوی تصریح کرد:امروز در دنیا توانسته ایم هیمنه آمریکا را به چالش بکشانیم و امروز در صحنه های مختلف قدرت پوشالی آمریکا روز به روز نمایان تر می شود ،امروز در سوریه داعشی شکل گرفت که ظرف یکماه باید رژیم اسد را متلاشی می کرد اما امروز آمریکا باید از دست ما عصبانی باشد و امروز ملت بزرگ ایران در حال له کردن آمریکا است.

قدرت امریکا پوشالی است

وی افزود:امروز همه باید باور کنیم که آمریکا پوشالی شده است ،در حالی که ادعا می کرد فروش نفت ایران را به صفر برساند و درزمان اوباما 6کشور معاف شدند ولی "ترامپ" با این ادبیات سخیفش مجبور شده است بگوید 8کشور استثناء شده اند.

ذخایر عقل استراتژیک آمریکا فشل شده است

مسئول سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه کشور بیان کرد:امروز ذخایر عقل استراتژیک امریکا فشل شده است و هرجایی که عقل آمریکایی بکار برده می شود نفعش به ما می رسد چون نمی توانند و ذخایرعقل استراتژیک آمریکا به پایان رسیده است ،و امروز در سایه رهبری مدیر، مدبر، شجاع و ژرف نگر از گردنه های سخت و خطرناک عبور کرده ایم و امروز در قله پیشرفت هستیم.

نبرد تا مرزهای مدیترانه

وی تصریح کرد:امروز به برکت انقلاب اسلامی امنیت، آزادی ، استقلال و کرامت نصیب ما شده است و در منطقه ناامن جهان امن ترین کشور هستیم آنهم به برکت خون شهدا ،نبرد را امروز از قلب سرزمین خود کیلومترها به آن ور مرزهای مدیترانه برده ایم.

آمریکا در حاشیه تحولات قرار گرفته است

رضوی گفت:آمریکا در حاشیه تحولات قرار گرفته است و در سوریه التماس به روسیه می کند که به ایران بگوید که در قضیه سوریه هم حل و فصل کند!و رژیم آل سعود که تا بن دندان ،مسلح به سلاح های غرب است در گل و لای مانده است .

وی افزود:هزاران موشک مابه سمت رژیم صهیونیستی نشانه رفته است و منتظر تنها یک دستور است، در دوران دفاع مقدس شعارمان این بود که "کربلا کربلا ما داریم می آییم" و امروز اجتماع میلیونی اربعین را نظاره گر در تحقق این هدف باشیم.

ملت با اتحاد از مشکلات عبور می کنند

مسئول سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه کشور اظهارکرد:آمریکایی ها هر روز از ابتدای انقلاب یک شیطنتی علیه ایران انجام داده اند اما به اتحاد ،همت و صبرملت بزرگ ایران اسلامی شکست خورده اند،امروز هم با این اقتدار و عزت این مشکلات پیش پا افتاده ای که همه امکاناتش در کشور مهیا است؛ از این گردنه هم عبور کنیم.

کشتن 8میلیون انسان بی گناه توسط آمریکا

رضوی افزود:آمریکایی ها تا الان به واسطه جنگ هایی که در منطقه راه انداخته است و برای تسخیر منابع انرژی در منطقه 8میلیون انسان بی گناه را در مناطق غرب ،میانه و شرق آسیا کشته اند!و باز هم با این همه جنایات بعید است حکام خبیث وکم عقل حاشیه خلیج فارس به خودشان بیایند.

ترس امریکا از پیشرفت ملت ایران

وی گفت:فکر باطلی است که دشمن بتواند مشکلات ما را حل کند،علی رغم ترور دانشمندان هسته ای کشورمان باز هم در ماهواره درمنطقه حرف اول را می زنیم و درموشک هم حرف اول را می زنیم و امریکایی ها واقعا از این پیشرفت ها ترس وحشت دارند.

بازگشت آل سعود به عصر حجر

مسئول سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه کشور اظهارکرد:اگر ما حتی یک موشک در یکی از تاسیسات نفتی عربستان سعودی بزنیم بدون شک عربستان به عصر حجربرخواهد گشت، چرا تمام تکنیسین های آنها خارجی هستند و با یک موشک فرار خواهند کرد و آنها مجبور می شوند همچون گذشته سوار برشتر شوند.

جای پای آمریکایی ها را تنگ کرده ایم

رضوی تصریح کرد:آمریکایی ها دم از حقوق بشر می زند اما درزندان های مخوفشان انسان ها را برهنه می کنند و سگ به جانشان می اندازند؛ما جغرافیای انقلاب اسلامی را امروز از شمال آفریقا تا شرق دریای مدیترانه گسترش داریم و این یعنی جای پای آمریکایی ها را هر روز تنگ تر کرده ایم و هر روز برافول آمریکا با همت مردم صبورو جوانان انقلابی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها