نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. فروردين 1397 - 0:21
مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران گفت: نیاز تأسیسات صنعت نفت به آب صنعتی یک نیاز ضروری است و از آنجا که همه می‌دانیم صنعت نفت یک صنعت ملی است و متعلق به همه کشور است و نقش اول را در اقتصاد کشور دارد بر همه ما واجب است که در این زمینه اقدامات ضروری را نه به صورت شعار بلکه به صورت عملی به انجام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های زیر مجموعه مناطق نفتخیز جنوب است که با تولید روزانه 630 هزار بشکه نفت به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب و کشور قرار گرفته است.

قرار گرفتن تأسیسات این شرکت در حوزه جغرافیایی چهار استان و وجود تلمبه خانه عظیم گوره این شرکت را به قلب صادرات نفت خام کشور تبدیل کرده است و از این رو نقش این شرکت را در اقتصاد کشور برجسته کرده است.

 در پی کاهش بارندگی سال گذشته و از آنجا که وجود آب صنعتی در تأسیسات نفتی یک امر ضروری است ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از سال گذشته کارگروهی را درخصوص اقدامات عملی به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی در سطح این شرکت برقرار کرده است.

صرفه جویی در مصرف آب یک فرهنگ است 

هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران درنشست با مدیران و رؤسای این شرکت گفت:باید بدانیم صرفه جویی در مصرف آب یک فرهنگ است که همواره باید بدانیم با صرفه جویی در آب می‌توانیم در جهت رفع بحران کم آبی و خشکسالی کمک نماییم.

مدیرعامل دومین تولید کننده نفت کشور افزود: نیاز تأسیسات صنعت نفت به آب صنعتی یک نیاز ضروری است و از آنجا که همه می‌دانیم صنعت نفت یک صنعت ملی است و متعلق به همه کشور است و نقش اول را در اقتصاد کشور دارد بر همه ما واجب است که در این زمینه اقدامات ضروری را نه به صورت شعار بلکه به صورت عملی به انجام برسانیم.

به فکر نسل‌های آینده  باشیم 

صیدالی تصریح کرد: امروز باید با برنامه ریزی و نگاه آینده نگر به فکر نسل‌های آینده  باشیم چرا که نسل امروز امانتدار نسل‌های آینده است  که متأسفانه در سالهای گذشته بشر نتوانسته در مسئله صرفه جویی و پسماندها برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد.

شرایط ما در وضعیت فعلی حساس است

وی درادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در شرکت نفت و گاز گچساران افزود: مرحله اول نصب کنتور در منازل انجام شده است و به زودی با برنامه ریزی که در دست اقدام داریم انشعابات زیادی که از خط لوله آب صنعت نفت گرفته شده است با هماهنگی و ایجاد فرصت قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت وگاز گچساران تصریح کرد: آبفای روستایی متولی آب روستاها است وازآنجا که شرایط ما در وضعیت فعلی حساس است روابط عمومی نفت با اداره آبفای روستایی جلسه‌ای در این خصوص جهت اقدامات لازم برگزار نماید.

با یک عزم جدی از بحران کم آبی عبورکنیم

صیدالی تأکید کرد: نفت یک مسئله حیاتی برای اقتصاد کشور است و از این رو می‌طلبد که همه در این خصوص با یک عزم جدی از بحران کم آبی عبور نماییم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها