نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. فروردين 1397 - 23:15
رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت:امیدواریم هرچیزی که هست همان چیزی باشد که دل شما خوش باشد و آرام؛ حداقل من ، دوستانم ، همراهانم و این هنرمندان اگر هیچ کاری در طول دوران خدمت مان نکرده باشیم یک کار کردیم و آن هم یک روز دل این مردم را شاد کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در آیین اختتامیه سومین دوره بازی های بومی محلی مشک و ملار در گچساران، ضمن تبریک سال 97گفت:ابتدا به خانواده هایی که درطول سال 96 داغ دیده اند عرض تسلیت دارم و از سهم خودم از همه آنها پوزش می طلبم.

وی افزود: چرا که ناگزیرم به خاطر اینکه مردم باید زندگی کنند و ادامه حیات دهند ،امروز این جشن را برگزار کردیم و ان شاءالله روح بزرگ این عزیزان در کنار آقا امام حسین (علیه السلام) محشور شوند و برای خانواده های این عزیزان از درگاه خداوند منان صبر جزیل خواستاریم.

تاجگردون درادامه نیز اظهارکرد:برپیکرهای پاک عزیزانی که هنوز برقله پرافتخاردنا هستند درود می فرستیم و ان شاءالله ملت ایران دیگر غمی نبیند.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت:برنامه مشک و ملار یک علامت است و بیانگر این است که ما سال 97 را با شادی و خوشی و با دلی پاک و مهربانی آغاز می کنیم وبه جز این چیز دیگری نیست؛نه لهو و لعبی است و نه کار خاصی.

وی درادامه اظهارکرد:فقط می خواهیم بگوییم که درشهر ما و در این خطه از ایران عزیز و استان کهگیلویه و بویراحمد و درکنار دیگر هنرمندان می خواهیم سال جدید را به خوشی آغاز کنیم.مردم عزیز ترک، لر،بختیاری ،بویراحمدی،بهبهانی و همه و همه ازهر قشری در کنار هم هستیم و در کنار هم بوده ایم و خواهیم بود.

تاجگردون افزود:این شادی و کف زدن ها برای این است که مردم عزیزگچساران و کهگیلویه و بویراحمد دعا کنید خداوند این آرامش و این همنشینی را از ما نگیرد ،همه ما بهانه ای هستیم که خوب زندگی کنیم ،بهانه ای هستیم که بهتر زندگی کنیم و فرزندانمان امیدوارتر باشند به آنچه که ما می خواهیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد:مشک و ملار جشنواره ای است که در دهستان های این شهرستان برگزار شده و امروز روز اختتامیه این جشواره است.حالا دوستان به نوعی بیان کردند که درسال آینده این جشنواره را به صورت بین المللی اجرا می کنیم.

وی درادامه گفت:احتمالا منظور دوستان برگزاری جشنواره درسطح منطقه ای و ملی بوده نه بین المللی،اما درجشنواره بین المللی چه کسی بخواهد در این جشنواره خوانندگی کند باید فکر رد صلاحیت مان را هم بکنید.

تاجگردون تصریح کرد:امیدواریم هرچیزی که هست همان چیزی باشد که دل شما خوش باشد و آرام؛ حداقل من ، دوستانم ، همراهانم و این هنرمندان اگر هیچ کاری در طول دوران خدمت مان نکرده باشیم یک کار کرده ایم و آن هم یک روز دل این مردم را شاد کردیم.

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

ما باور نمی کنیم که دلسوز مردم باشند . خیلی ها می گویند دلسوز مردم ایران هستیم . آقای تاجگردون ، شما این روزها سریع چه کسانی را گرفته ای ؟ به چه کسانی سال نو سرکشی نمودی ؟ هزینه پیامک سال نو مبارک را به چند تا بچه یتیم و بی سرپرست و جوان محتاج می دادی تا در این ایام ازدواج می کردند و یا لباسی نو بر تن می کردند. جشنواره مشک و ملاک !!! کجا معنی شادی دارد ؟ مشک و ملار نماد شادی نیست. مشک نماد چیست ؟ ملار نماد چیست ؟ ما نمیدانیم عقبه فرهنگی این شهرستان را چه کسانی ترجمه می کنند و متولیان امر هم بله قربان گویان همه چیز را به میل آقایون ترجمه می کنند.این چه فرهنگ و بدعتی است است که در شهر ما گذاشته شده و حتی عده‌ای که ادعای فرهنگ دارند معانی و ترجمان دردها را به جشن معنا می بخشند. کجای مشک شادی دارد .کجای ملار شادی دارد. عجبا !!!! وای بر ما که هر آنچه می گذرد را به خوشی و عادت پنداشته ایم. درود بر امام جمعه شهرستان گچساران .درود بر همه کسانی که دل در گرو اسلام و دین و قرآن و شهدا و آرمان های مقدس این آب و خاک دارند. جشنواره ای که فقط خاص دوستان و همفکری و هم قطاران و...عده ای خاص شده . ما از بزرگان شهر می خواهیم نگذارید با داشته های فرهنگی شهر و دیار ما عده ای ما آگاه برخورد دل خواه خود را رواج دهند.امام جمعه محترم شهر ما نیازمند حمایت قاطبه مردم و همه دلسوزان است . جشنواره خوب است اما اگر همه جانبه باشد و خاص کسانی خاص نباشد . سیاسی نباشد و سیاسی نشود. همه مردم حق دارند در مورد میراث خود حرف بزنند و اهل قلم بیشتر از همه به عنوان آگاهان جامعه مسولیت دارند .
جناب تاجگردون پاسخگوی عملکرد 6ساله خود باشید که چرا این همه جوان بیکار در این شهرستان با این همه ثروت ملی وجود دارد. با مشک و ملار نه شکم گرسنه زن و فرزند بیکار سیر می شود و نه دل مردم خوش و دردی ازین مردم دوا نخواهد کرد، بلکه فقط منفعتی در آن نهفته است آن هم برای برگزار کنندگان آن
امیدوارم اختتامیه جشنواره مشک و ملار اختتامیه ای باشد بر کار غلامرضا و همقطارانش در دولت که بجای پرداختن به درد واقعی مردم و حل مشکلات به دنبال کنسرت موسیقی بودند یا مشک وملار . امیدوارم در سال جدید ملت بزرگ ایران اسلامی چشمانشان را باز کنند و ببینند که سطح دغدغه مسوولینشان کجاست و در عوض خودشان گرفتار چه مشکلات عدیده ای هستند براستی نظامی که محصول خون هزاران شهید و جانباز میباشد بدست چه کسانی افتاده است کسانی که نه تنها مشکلات عدیده و فراوان همچون تامین و ایجاد شغل مسکن ازدواج عدالت را حل نکردند بلکه آخرت و ایمان جوانان راهم نشانه رفته اند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها