نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1396 - 11:36
تیم نفت و گازگچساران درحساس‌ترین دیدار این هفته ،میهمانش هپکو اراک را با شکست بدرقه کردتاهمچنان درصدرجدول لیگ برتر هندبال باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رقابت های هفته سیزدهم سی امین دوره لیگ برتر هندبال  با چهار دیدار در شهرهای گچساران، اصفهان، مارون و کرمان انجام شدکه درحساس‌ترین دیدار این هفته تیم نفت و گاز گچساران در خانه مقابل هپکو اراک صف آرایی کردو با برتری 33بر23 مقابل این تیم همچنان درصدر جدول باقی ماند.

دردیگر دیدار حساس این هفته نیز دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری کازرون به مصاف هم رفتند که این بازی در حالی که با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع اصفهانی ها در جریان بود با وقوع درگیری و با صلاحدید تیم داوری و ناظران نیمه تمام ماند و نتیجه آن با رای کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

درادامه این دیدارها نیز مس کرمان در خانه مقابل سنگ آهن بافق قرار گرفت و با نتیجه ۲۲ بر ۲۴ مغلوب شد تا سنگ آهن بافق به رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کند.

آخرین دیدارهفته سیزدهم لیگ برتر هندبال نیز بین تیم های نیروی زمینی ارتش و پتروشیمی مارون برگزار شد که دراین دیدار پتروشیمی مارون در خانه با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به برتری رسید تا مجموع امتیازات خود را در این دوره از لیگ برتر به عدد 4 برساند.

هفته چهاردهم و پایانی سی امین دوره لیگ برتر هندبال ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد و دو تیم سپاهان و بافق نیز با داشتن امتیاز برابر برای کسب عنوان سومی تلاش خواهند کرد.

گفتنی است با اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در خصوص اتفاقات مسابقه سپاهان اصفهان و شهرداری کازرون ، تیم نفت و گاز بدلیل بیشتر شدن اختلاف امتیازش با تیم دوم جدول یک هفته مانده به پایان لیگ برتر کشور قهرمان این مسابقات شد.

 دو تیم سپاهان و بافق نیز با داشتن امتیاز برابر برای کسب عنوان سومی تلاش خواهند کرد.

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال:

نفت و گاز گچساران ۳۳ - هپکو اراک ۲۳

فولاد مبارکه سپاهان - شهرداری کازرون  ناتمام

پتروشیمی مارون ۲۸ - نیروی زمینی ارتش ۲۶

صنعت مس کرمان ۲۲ - سنگ آهن بافق ۲۴

رده‌بندی تیم‌ها تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال:

۱- نفت گاز گچساران ۲۴ امتیاز

۲- شهرداری کازرون ۲۱ امتیاز یک بازی ناتمام

۳- سنگ آهن بافق ۱۸ امتیاز  

۴- فولاد مبارکه سپاهان ۱۶ امتیاز یک بازی ناتمام

۵- هپکو اراک ۸ امتیاز

۶- نیروی زمینی ارتش ۶ امتیاز

۷- صنعت مس کرمان ۵ امتیاز

۸- پتروشیمی مارون ۴ امتیاز

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها