نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس
آوای ماغر
شبکه اطلاع رسانی دانا
خبرلنده

تازه ترین ها

%1

فرماندار گچساران در گفتگو با آفتاب جنوب:
فرماندار گچساران گفت: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران معادلات نظامی دشمنان را برهم زد، اما درصورتی‌که مجدداً از دشمن صهیونیستی غلطی سر بزند با پاسخی به‌مراتب قاطع‌تر و کوبنده‌تر روبرو خواهد شد.
مراسم معنوی و پرطراوت «جشن فرشته‌ها» با حضور صدها تن از دختران دانش‌آموزی که به سن تکلیف رسیده‌اند، در گچساران برگزار شد.
امروزه با گسترش ارتباطات با سایر کشورها و برقراری تبادلات مختلف، ارسال بسته‌های پستی به خارج از کشور اهمیت بسیار بالایی کسب کرده است؛ در این میان، ارسال محصولات از طریق پست، یکی از مطمئن‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای فرستادن مرسولات مختلف به خارج از کشور به‌شمار می‌رود. مرسولات پستی معمولا شامل بسته‌های کوچک هستند که برای مقاصد غیر تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ همچنین امکان ارسال بارهای حجیم نیز از طریق پست وجود دارد.
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با آفتاب جنوب:
کارشناس مسائل سیاسی گفت:آنچه در حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسرائیل اتفاق افتاد افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را به باد فنا داد که این مسئله نیز پیروزی قریب‌الوقوع بر این رژیم را نوید می‌دهد.
گزارش خبری؛
فداکاری و حماسه‌آفرینی ارتشیان در تمامی دوره‌ها و به‌ویژه روزهای آغازین دفاع مقدس و همچنین قدرت علمی و استراتژیک امروز آن‌هاست که موجب عزت و اقتدار میهن اسلامی‌مان شده است.
استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی : قطعا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار ایرانی به دنبال بهترین راه تبلیغات و معرفی کسب و کار خود می گردید که به مرور بتوانید با افزایش درآمد خود به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را توسعه دهید.
این مقاله به شما سریعترین راه ارتباط با برترین وکلای حقوقی و کیفری را ارائه می دهد.
آنچه در نشست شورای اداری گچساران گذشت؛
اولین نشست شورای اداری گچساران در سال جدید با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
امام‌جمعه گچساران :
امام‌جمعه گچساران گفت: حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرتی برای استکبار جهانی و ایادی آن‌ها شد و یک‌بار دیگر ابهت پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد.
کاندیداها را می توان به راحتی پیدا کرد، اما شما باید مایل باشید در جوامعی که می توان آنها را پیدا کرد شرکت کنید. مکان‌هایی مانند Github و Stack Overflow مکان‌های خوبی برای شروع هستند و می‌توانند برای دیدن کارهایی که کاندیداها می‌توانند انجام دهند، به جای مطالعه در مورد پتانسیل‌هایشان، بسیار مفید باشند. اگر می دانید کجا باید جستجو کنید، و چگونه افراد را پیدا کنید، می توانید آنها را پیدا کنید - اما مطمئن شوید که ابتدا نامی برای خود ایجاد کرده اید.
این روز‌ها جنگل‌های بلوط خطه زاگرس در جدالی نابرابر برای بقا در تلاش هستند؛ سوداگران چوب، بهره‌برداری بی‌رویه جنگل‌نشینان و هجوم آفات هرکدام زخمی بر پیکر جنگل‌های بلوط بر جای می‌گذارد که هیچ مرهمی برای التیام این زخم‌ها وجود ندارد.
گزارش تصویری؛
مردم گچساران با تجمع در مرکز این شهر (کنارگذر) با سردادن شعار‌هایی حمایت و قدردانی خود را از حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
یدالله مرادی در گفتگو با آفتاب جنوب:
تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت:این عملیات هیاهوی گنبد آهنین اسرائیل را به چالش کشاند و این خود دستاورد بزرگی بود،زیرا هدف خرابی و تلفات نبود بلکه گوشمالی و ایجاد رعب از قدرت پاسخگویی گسترده توسط ایران بود.
این روزها لطافت هوا،زیبایی گل های وحشی در دشت ها و تن پوش سبز رنگ طبیعت در شهرستان باشت خودنمایی می کند.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس،بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از محل برگزاری نخستین اجلاسیه 208شهید ارتش استان در گچساران بازدید کرد.

صفحه‌ها