نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. دى 1396 - 11:11
محله سادات گچساران درست در نزدیکی مناطق خوش نشین و تجاری مرکز شهر، کسی باور نمی کند که زندگی و بازی کودکان معصوم میان تلی از فاضلاب منازل و زباله تصویرگر منطقه ای محروم در سرزمین بام نفت ایران باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محله سادات گچساران به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص که در جنوب این شهر واقع شده مسیر سرازیر شدن آب های سطحی ،پساب ها و فاضلاب های خانگی شهر گچساران است و از این رو شهرداری بایستی اهتمام ویژه ای برای مدیریت کانال های آب این شهر بیندیشد.

در این راستا تخلیه نامناسب و لایروبی نکردن کانال های فاضلاب و آب های سطحی در این منطقه از شهرو در نتیجه ساکن ماندن آب و تبدیل آن به لجن زارموجب متصاعد شدن بوی نامطبوع، رشد و تکثیر حیوانات و حشرات موذی مانندمار،عقرب، موش، انواع سوسک و پشه شده که سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته و رسیدگی نکردن مسئولان ذی ربط به این مسئله، موجب نارضایتی و رنجش خاطر مردم این منطقه جنوبی گچساران شده است.

این درحالی است که در محدوده محله سادات گچساران درست در نزدیکی مناطق خوش نشین و تجاری مرکز شهر، کسی باور نمی کند که زندگی و بازی کودکان معصوم میان تلی از فاضلاب منازل و زباله تصویرگر منطقه ای محروم در سرزمین بام نفت ایران باشد.

download

 
انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها