نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1396 - 8:06
مسابقات جام ولایت پایگاه های بسیج تابعه حوزه مقاومت نفت وگاز گچساران ،گرامیداشت شهید"محسن حججی" با قهرمانی تیم حبیب ابن مظاهر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در شب پایانی این رقابتها و در بازی فینال تیم های پایگاه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر و آیت الله بروجردی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با برتری تیم حبیب ابن مظاهر به پایان رسید تا این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

در بازی پایانی که در حضور تعداد زیادی از تماشاگران برگزار شد دو تیم در یک رقابت نفس گیر تا لحظه پایانی دست از تلاش برنداشتند تا در پایان این بازی مهیج تیم حبیب ابن مظاهر با غلبه بر تیم بروجردی بعنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.

همچنین در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم منتخب گردان با پیروزی مقابل تیم جعفرطیار به عنوان سومی دست یافت.

این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و همه تیم ها شرکت کننده با آمادگی و توان بدنی خوبی در این دوره به رقابت پرداختند.

در اختتامیه جام ولایت بسیج نفت و گاز گچساران که با حضور فرمانده سپاه ناحیه گچساران ،مدیرعامل و اعضای هيات مديره و رؤسای ادارات شرکت نفت و گازگچساران برگزار شد، از تیم های برتر و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات تجلیل بعمل آمد.

همچنین با همکاری اداره حراست نفت و گاز، امور ورزش نفت و هیئت فوتبال شهرستان و مسئولان برگزاری ، نظم و هماهنگی خوبی در انجام این رقابتها به وجود آمد تا در کنار تماشاگران و سایر متولیان امر فضای خوبی در محل برگزاری این دوره از بازی ها حکمفرما باشد.

اسامی نفرات و تیم های برتر جام بسیج نفت و گاز گچساران به شرح زیر است :

رده بندی تیم ها :

تیم قهرمان : پایگاه حبیب ابن مظاهر

تیم نایب قهرمان : پایگاه شهید بروجردی

تیم سوم : منتخب گردان

تیم چهارم: جعفر طيار

جام اخلاق : پايگاه بلال

بازيكن اخلاق : سپهر منعمی موخر از تيم پايگاه آيت الله بروجردی

مربي اخلاق : ابوالفضل مراديان از تيم پايگاه جعفر طيار

سرپرست اخلاق : محمد حسين شيخ ممو از تيم گردان

آقاي گل : محمد تقی نواب نيا با 16 گل زده از تيم پايگاه حبيب ابن مظاهر

گفتنی است این مسابقات با حضور 12 تیم از پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شرکت نفت و گاز گچساران از 20آذرماه امسال به مدت 27روز در سالن مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

انتهای پیام

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها