نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1396 - 6:55
تعدادی از رانندگان تاکسی دیار بام نفت ایران به نمایندگی از هم صنفان خود به بیان مهمترین مشکلات و دغدغه های خود پرداخته و از مدیریت شهری جدید خواستند تا فکری به حال معیشت آنها که این روزها به خطر افتاده؛ کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اگربه ایستگاه های تاکسی در مرکز شهر گچساران سری بزنید با انبوهی از تاکسی هایی مواجه می شوید که به نوبت منتظر سوارکردن مسافران هستند، از طرف دیگر مسافرکش های شخصی هم برای خود و بدون هماهنگی و مدیریت خاصی مشغول مسافرکشی هستند؛ موضوعی که داد رانندگان تاکسی دراین شهر را درآورده است .

باید توجه داشت که رانندگی آن هم با تاکسی نه روز می‌شناسد و نه شب! نه سرما و نه گرما،شغلی برای تمام روزها و فصول! پای درد دل تاکسیرانان گچساران که می‌نشینی، سختی شغلشان را چنان درک میکنی که در باورت هم نمی گنجد که شرایط کاریشان چقدر سخت است.

 در کنار هزینه بنزین، روغن، استهلاک تاکسی و دیگر موارد، باید سر و کله زدن با هر قشری از مردم را هم اضافه کنید و اما حالا درد دیگری هم به دیگر دردهای آنها اضافه شده و آن چیزی نیست جز کوچکتر شدن سفره معیشتشان به دلیل جولان مسافربرهای شخصی و بی سیم!

انتهای پیام

 
 
 
انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها