نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. دى 1396 - 10:56
دعوت به حضور گسترده در بزرگداشت 9دی/
9دی از زبان خبرنگاران گچسارانی+تصاویر
خبرنگاران و اصحاب رسانه گچساران در جملاتی جداگانه اهمیت 9دی را بیان و همه آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی را به شرکت در مراسمات بزرگداشت 9دی دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات هرمرد و زن ایرانی است.

حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

 روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

خبرنگاران گچسارانی  نیز به نوبه خود با جمله های کوتاه اما زیبا از مردم برای شرکت در گرامیداشت مراسمات 9دی دعوت کردند.

زواره کاییدی -خبرنگار پیشکسوت و مدیر مسئول سایت خبری گچساران نیوز:فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر نبود درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه ای معلوم نبود که چه به سر این نظام می آمد. آری رسانه های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای مختلط از درست و نادرست بر افکار عمومی ایران تاثیر گذاشته و جماعتی را در توهم این مساله که این نظام متقلب است و باید آن را از بین برد، قرار دادند.

احسان دری- سردبیر سایت خبری فانوس زاگرس :در خصوص ۹ دی سال ۸۸ می توان گفت اصلی ترین پیام این روز توسط مردم حفظ آرامش،امنیت کشور و احترام به حاکمیت قانون است.اینکه هرکدام از جریان های سیاسی کشور بخواهند این روز را مصادره و احیانا جهت تحمیل و امیال سیاسی خود سواستفاده کنند خطای بزرگی است.

۹ دی نباید به ابزاری برای تخریب،تضعیف یا حذف قرار گیرد و همه مردم و همه مسئولان نظام، قانون اساسی و لزوم عمل به آن را فصل الخطاب و معیار قرار دهند و از حرکت های سلیقه ای یا فراقانونی بپرهیزند.

پرویزمددی-مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی 114نور:۹ دی یوم الله است،9دی روز تجدید میثاق با رهبر فرزانه و بابصیرتمان است و روز بیزاری از عوامل فتنه و فتنه گرانی است که در روز عاشورا به سیدالشهدا(ع) و امام فقیدمان هتک حرمت نمودند که این بی حرمتی تا ابد از یاد نخواهد رفت .

روز نهم دی پاسخ دندان شکنی به عوامل فتنه و فتنه گران است و بدانند در این مملکت که با خون هزاران شهید و زیر پرچم اسلام و سیدالشهدا(ع) به سربلندی رسیده است هیچ جایی نخواهند داشت ؛مرگ بر آشوبگر فتنه انداز.

سید نجم الدین علیزاده-مدیرمسئول پایگاه خبری 19آبان:9دی سالروز تثبیت جمهوریت نظام به دست مردم است، دشمنان قسم خورده نظام اسلامی درفتنه 88 تلاش کردند تا شجره طیبه انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند ،اما حضور حماسی و باشکوه ملت بزرگ ایران در 9دی 88با روشنگری و تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)تمام توطئه ها و ترفندهای خصمانه دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.

حبیب قلندری_خبرنگارکبنا نیوز:راهپیمایی بزرگ ۹دی ،نشانه اعتماد مردم به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و یکی از نکاتی که ۹ دی را متمایز و برجسته می‌کند، حضور ده ها میلیونی مردم و خلق حماسه‌ای بزرگ در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی و نیز اقتدار و عزت ایران اسلامی بود.

علی کاظم پور-خبرنگار خبرگزاری فارس:9دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود،روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند. روزی که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.

کوروش رضایی-مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران:۹دی روز پیروزی حق طلبان علیه دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان خاص و عام داخلی بود، روزی که فتنه گران و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشه شوم براندازی نظام را بار دیگر دست نیافتنی دیدند.
۹ دی روز بزرگ انتخابی بزرگتر توسط مردم همیشه آگاه ایران اسلامی بود روز آری میلیونی دیگری به انقلاب اسلامی ایران.

رضا مرادی طوف خیمه -میدرمسئول پایگاه خبری نفت ساران: فتنه 88کارخانه تردیدافکنی بود که میان مردم ومسئولین وبه همت ایادی استکباروغرب نشین افتتاح شد ،ولی مردم با اتکا وبینش به آیه «من نام لم ینم عنه» توانستند در9دی ، فتنه گرانی راکه با زبانشان صریحاً اسلام و شعارهای نظام اسلامی را نفی کردند و با عملشان هم جمهوریت و یک انتخابات را زیر سؤال بردند را با بیعتی کفن پوشانه با خمینی کبیر(ره)و نایب برحقش امام خامنه ای، از صفحه تاریخ محو نمایند.

حسام رحمانی- مدیرمسئول سایت خبری زاگرس آنلاین(زاگرونا) :مردم ما در مقابله‌ با فتنه 88، خودشان به پا خاستند، 9دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد و این کار را خود مردم کردند.

اکبر کرمی- خبرنگار ومشاور رسانه ای فرماندارگچساران: حماسه 9 دی، خط بطلانی بر اندیشه های دشمنان انقلاب بود،روزی که با اتحاد وهمبستگی ورهبری حکیمانه امام خامنه ای دیوار توهمات دشمنان اسلام فروریخت ودرتاریخ افتخارات ملت ایران ثبت شد.

امین کاییدی- مدیر مسئول سایت خبری کرونا نیوز:فتنه 88 اصل نظام و ولایت را نشانه گرفته بود و برخی خواص هم با بی بصیرتی در این مسیرقرار گرفتند، ملت ایران در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ با حضور چشمگیر،بصیرت و هوشیاری خود را به رخ جهانیان کشید به طوری که این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.

ندا نعمتی-خبرنگار پایگاه خبری نصر دنا:حماسه شگرف 9دی مظهر ولایتمداری و بصیرت ملت ایران است.باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد.

آیدا طاهری-خبرنگار سایت خبری امید ملت: 9دی میثاق دوباره با خط ولایت ، رهبری و آرمان های انقلاب است، حضور چشمگیر مردم در اين روز به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران ثبت شدوفتنه 88 برای هميشه خط قرمز نظام باقی خواهد ماند .تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان و عوامل مزدور خارجی و بالاخره فتنه‌های مختلف، نشان می‌دهد که ما باید همواره بصیرت لازم را حفظ کرده و در مسیر ولایت گام برداریم که در غیر این صورت آسیب جدی می‌بینیم.

امین دهقانی- خبرنگار خبرگزاری مهر:9دی لبيک يک ملت به آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ايران بود و به دشمنان نشان داد خط قرمز مردم ايران حفظ نظام و آرامش و امنيت كشور است.
كسانی كه بخواهند از اين خط قرمز عبور كنند با برخورد مردم مراجه خواهند شد. اينگونه حماسه سازی ها نشان از بصيرت و آگاهی مردم است كه با وجود تنوع افكار و نظرات موجود در جامعه اما همه مردم در حفظ نظام يكدل و هم صدا هستند. كشوری كه چنين سرمايه ای داشته باشد بدون شک پايدار و در جهان حرف های زيادی برای گفتم دارد.

اسماعیل ولایت-خبرنگار خبرگزاری ایسنا:9دی برگی زرین و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که در این روزملت بزرگ و سرفراز ایران اسلامی مشت محکمی برای همیشه به دهان دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوبیدند.

رضا علی بازی- خبرگزاری برنا:9دی روز همدلی ملت بزرگ ایران و اعلام انزجار از فتنه گرانی است که با حمایت دشمنان داخلی و خارجی اصل نظام و انقلاب را نشانه رفته بودند.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

انتظار ما از اهل رسانه تحلیل های قویتر و بنیادین نسبت حماسه 9 دی هستیم .اگرچه کلام همه دوستان گفته های افراد غیر رسانه ای نیز می باشد .اهل رسانه باید اهل تحلیل و ارایه فراتحلیل نسبت به ایام الله انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشد .حرف و کلام های خاص.همین جملات را هر فردی که دل در گرو انقلاب داشته باشد نیز بیان می کند .پس تفاوت اهل رسانه و مردم عادی چیست ؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها