نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1396 - 0:44
مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس سابق و جدید گچساران با حضور فرماندار، رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین محلی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمددر این آیین گفت: سالانه پنج هزار خودرو در این استان پلاک گذاری می‌شودکه باید زیر ساخت‌های ترافیکی نیز در این راستا فراهم شود.

وی با اشاره به آمار  تلفات حوادث رانندگی در استان بیان کرد: آمار فوتی‌های رانندگی امسال نسبت به سال قبل ۱۴درصد کاهش داشته که عابرین پیاده بیشترین تصادف منجر به فوت درون شهری را داشتند.

خوشوقت با اشاره به کاهش آمار تلفات رانندگی درسال های اخیر،تصریح کرد: این کاهش تلفات رانندگی در حالی است که شاهد افزایش اخذ گواهینامه و ورود خودروهای جدید هستیم.

وی با بیان اینکه معابر این استان به تجهیزات الکترونیکی مجهز خواهند شد،اظهارکرد: متولیان امر در زمینه زیر ساخت ترافیکی همکاری لازم را داشته باشند که با فعالیت سامانه الکترونیک در استان  تمام معابر شهری با دوربین کنترل می شود و نیازی به حضور مستمر پلیس در معابر نیست.

خوشوقت گفت: ایجاد انضباط کاری آموزش مستمر همکاران زیرمجموعه و توجه به اقدامات اجرایی و تلاش در جهت ارتقاء توان خدمتی و انگیزه کارکنان پلیس راهور استان، از برنامه های دیگر این اداره است.

وی همچنین تمرکز برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی، برخورد با رفتارهای ناهنجار رانندگی و ترافیکی به ویژه موتورسواران و تخلفات حادثه ساز آنان، شناسایی نقاط پرتردد و پرتصادف و حادثه خیز استان، ایجاد تسهیل در امر ترافیک و پیگیری برای رفع وقوع تصادفات با همکاری دیگر متولیان امر را از دیگر برنامه ها برشمرد.

گفتنی است در این آیین ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ دوم شهباز پورنگ، سرگرد سید محسن حسینی‌راد به عنوان رئیس پلیس راهور گچساران معرفی شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها