نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1395 - 6:29
پیام جوانان گچسارانی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن/
همه جوانان می توانند انقلابی باشند/ حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیعت با رهبری است
جمعی از جوانان گچسارانی می گویند: استکبار جهانی باید پیام حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله 22بهمن را دریابد که این ملت با وجود همه سختی ها،مشکلات و تحریم های ناجوانمردانه همچنان با صلابت تر از همیشه پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،انقلاب اسلامی که در سپیده دم 22 بهمن ماه 57 در سرزمین ایران به رهبری پیامبر گونه امام (ره) طلوع کرد و "اعجاز بزرگ قرن"را رقم زد، دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای را در حوزه های گوناگون به ارمغان آورد،بی شک نگهبانی از دستآوردهای انقلاب اسلامی در وهله نخست متوقف بر شناخت و معرفت دستآوردها و سپس آسیب شناسی و اتخاذ راهکارهای مناسب و مؤثر جهت حفاظت از آنها است.

بدون شک راهپیمائی مردم در مناسبت‌های مختلف تاریخی نشان از پاسداری آنها از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و حضور گسترده مردم در یوم الله 22بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است. 

در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد نمود. 

در این راستا و در سی وهشتمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سراغ چند جوان گچسارانی آمدیم و در گفت‌وگو با آنها ،ضمن دعوت از آحاد ملت ،شور و شعور و اشتیاق شان را برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جویا شدیم که در ادامه می خوانید.

سعید یکی از این جوانان است دانشجوی کارشناسی ارشد و در یک عمده فروشی مواد غذایی مشغول به کار است وی ضمن دعوت از مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22بهمن گفت:انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت بزرگ ایران است که دربهمن 57 با وحدت کلمه ، یکپارچگی و استکبار ستیزی به بار نشست وبه عنوان الگویی در جهان زمینه ساز بیداری ملت های مظلوم از زیر یوغ استکبار شد.

وی افزود:امروز ما نیزهمگام با جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با شرکت گسترده در راهپیمایی 22بهمن سی و هشتمین بهار فجر انقلاب، همانندهمان جوانان نسل اول انقلاب و جوانانی که در دوران دفاع مقدس خون پاکشان را نثار این انقلاب نو پا کردند از اصول و ارزش های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

نوید یکی دیگر از جوانان گچسارانی است که معتقد است:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه یادآور حماسه جانفشانی ها و فداکاری های جوانان این مرز و بوم است که موجب احیاء ارزش های ناب انقلاب و توسعه دستاوردهای آن خواهد شد.

این جوان دانشجو تصریح کرد:به نوبه خود و به عنوان یک جوان گچسارانی از همه اقشار مختلف مردم همیشه درصحنه بویژه جوانان فهیم و بصیر این شهر می خواهم که با حضور دشمن شکن و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش ناامید و مایوس کنند.

حکیم این جوان کاسب درادامه نیز گفت:در طول تاریخ انقلاب اسلامی این ملت ایران بوده که همیشه در مقابل دشمنانش سربلند و سرافراز بوده است ،دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در این 38 سال از عمر پربرکت انقلاب همواره تحقیر و سرخورده شده‌اند و همواره به انحاء مختلف بدنبال ضربه زدن به این انقلاب بوده اند.

وی اظهارکرد:استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار باید پیام حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22بهمن را دریابد که ملت بزرگ ایران با وجود همه سختی ها،مشکلات و تحریم های ناجوانمردانه همچنان با صلابت تر از همیشه پای آرمان های انقلاب ایستاده اندو نشان خواهند دادکه همچنان با آگاهی در صحنه خواهند ماند.

کمی آنطرف تر و در یک دفتر خدمات سیم کارت های تلفن همراه، "محسن" یکی دیگر ازجوانان گچسارانی است که به منظور تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب ضمن دعوت از آحاد مردم ، همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن شرکت خواهد کرد .

وی می گوید: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدیدمیثاق باآرمان های امام(ره)و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است، این حضور پرشور و باشکوه انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد و نشان دهنده  اتحاد، همدلی،یکپارچگی ، اقتدار و عزت نظام اسلامی و نیز تقویت بیداری جهان اسلام خواهد بود.

احسان  هم درادامه اینچنین تاکید کرد: وظیفه تمامی جوانان گچسارانی است که در مراسم یوم الله 22 بهمن شرکت و از سایر مردم نیز بخواهند تا در این راهپیمایی عظیم انقلابی شرکت کنند.


وی گفت:دشمنان با انواع ترفندها و فتنه های جدید درصدد آسیب رساندن به نظام اسلامی بوده و هستند،اما این موضوع به خوبی گویای این واقعیت است که جوانان انقلابی امروز، انقلابی تر از جوانان دهه 50 هستند و با عزمی مثال زدنی حافظ و حامی انقلاب و دستاوردهای انقلاب خواهندبود. 

مصطفی همان جوان فعال دانشجو و پویای گچسارانی است که در این خصوص می گوید:روز ۲۲ بهمن، روز وحدت بزرگ ملت ایران است که موجب خنثی شدن تمامی توطئه های دشمنان نظام خواهدشد.

وی درادامه اظهارکرد:ملت بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر وحدت و اقتدار ملی خویش را در معرض دید جهانیان قرار خواهند دادو این حضور منسجم و باصلابت مشت محکمی بر دهان دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل و ایادی استکبار جهانی در منطقه خواهد بود. 

علی نیز معتقد است که همه جوانان می توانند انقلابی باشند و با حضور گسترده و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن ضمن نمایش عزم، اتحاد ، انسجام ملی  و اقتداراسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

این جوان گچسارانی گفت:به عنوان یک جوان از مردم غیور استان و کشورم دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی 22 بهمن حضور جدی داشته باشند و با مشت‌های گره کرده با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»برای سی‌ و هشتمین سال پیاپی بر سر استکبار جهانی فریاد بکشند.

مجید در ادامه تصریح کرد:امروز دشمنان به خیال خام خود با توجه به حساسیت‌های منطقه و تحریم‌های دنیای غرب، تصور می‌کنندکه با تهدید می‌توانند مردم را از نظام و انقلاب دورسازند که حضور باشکوه و منسجم ملت در این میدان سرنوشت ساز، آب سردی است بر پیکره استکبار خواهد بود. 

تداوم و بقای این نظام برآمده از خون پاک شهداء است و حضور در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است  و آحاد جامه با حضور پرشور و بانشاط خود اتحاد و صلابت و هوشیاری ملت ایران را باردیگر در تمام عرصه‌ها به جهانیان اثبات خواهد کرد که مانند همیشه پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند. 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها