نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1395 - 19:51
آیا بی توجهی در نصب یک بنر 9دی در سر درادارات از سوی مدیران گچساران ناشی از کمبود آگاهی علمی آنها درباره 9 دی است و یا واقعا نگاه آنها به 9 دی یک نگاه عوامانه است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این روزها اگر دربافت شهری گچساران حس و حال قدم زدن پیدا کنید همه جا پرده ها و بنرهای اشخاص، اقوام، قومیت ها، افراد حقیقی، افراد حقوقی، سازمان ها اعم از دولتی ، خصوصی ومردم نهاد، بازاری ها،بانک ها، واحد های مختلف صنفی، علاقه مندان به ورزش، فرهنگ، سیاست، هنر، سوپرمارکت سرکوچه، فلافلی محله رادک و کلی از این دست افراد رو می بینید که رو در و دیوار ،میدان، درخت و حتی ساختمان های مخروبه و نیمه کاره بافت فرسوده، محله سادات و کلا همه جا، بنر و یا پارچه ای برافراشته کرده اند.

باید توجه داشت حال و هوای این روزها یادآور حماسه بزرگی است که مردم به صورت خودجوش و یکپارچه به صحنه آمدند و این حضورعظیم باعث گردید که دشمنان به خصوص کسانی که توطئه فتنه 88 را طراحی نموده بودند مایوس و ناامید شدند و با این حضور وحدت، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران برای دشمنان نظام اثبات شد.

طی چند روز اخیر، برنامه های متعددی در خصوص حماسه بزرگ 9دی درسطح این شهرستان اجرا و نیزخواهدشدکه باید دانست حماسه 9دی متعلق به هیچ جریان یا گروه خاصی نیست بلکه متعلق به ملت غیور ایران اسلامی است.

این درحالی است که متاسفانه برخی مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات گچساران نسبت به نصب حتی یک بنرساده به عنوان گرامیداشت 9دی بر سر در ادارات خود هیچ گونه اقدامی نکرده و این فراموشی آن چنان مشهود است که جای هیچ عذر و بهانه ای را باقی نخواهد گذاشت!!!.

باید توجه داشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است ،حماسه 9دی حادثه عظیمی را در تاریخ این کشور رقم زد به طوری که 9 دی مظهر وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت ایران بوده و همه مسئولان باید دربرابر بصیرت و ولایتمداری مردم سرتعظیم فرود بیاورند. 9 دی روز ملت ایران است. روزی است که خواص باید یک بار دیگر بصیرت را مشق کنند.

 لیکن این روز بزرگ گویا با کم لطفی و نامهربانی مشهود تعداد زیادی از مسئولین این شهرستان همراه بوده است؟؟!.

آیامسئولین دولت تدبیر و امید از نصب بنر در سردر اداراتشان واهمه دارند؟ چرا حتی یک بنر مربوط به بزرگداشت 9 دی نصب نشد؟ آیا مدیران  ادارات گچساران که بعضا برای برنامه های مختلف اعم ازخوش آمد گویی مسئولان ارشد دولت،عزل و نصب ها،تبریکات،جشن ها ،همایشات و خودشیرینی های سیاسی کلی بنر نصب می کند حماسه 9 دی را موضوع کم اهمیتی می دانند یا اغراض سیاسی را دنبال می کند.

آیا بی توجهی در نصب یک بنر 9دی در سر درادارات از سوی مدیران گچساران ناشی از کمبود آگاهی علمی آنها درباره 9 دی است و یا واقعا نگاه آنها به 9 دی یک نگاه عوامانه است؟

ولی به نظر می رسد مسئولین گچساران سخت درگیر مشغله های عمرانی!! در این شهرستان هستند،شاید این روز مهم که یادآور خلق حماسه بزرگی از سوی مردم بود ارزش چندانی برای بعضی آقایان ندارد هر چند که صندلی شان مدیون چنین روزهایی است.

آیا عده ای هنوز ترجیح می دهند فتنه 88 و ابعاد مختلف آن برای نسل جدید بیان نشود تا خیانت های سران فتنه و گروهی خاص به فراموشی سپرده شود ؟آیا مسئولین گچساران می ترسند با نصب یک بنر 9دی جایگاه شان در اداراتشان متزلزل شود؟

9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود و مردم با مشت‌هایی گره‌ کرده و با خشم و عصبانیت از فتنه‌گران تبری جسته و به دلیل اهانت به مقدسات این حماسه را شکل دادند.مردم برای تجدید پیمان با ولایت این حماسه را خلق کردند، از این‌ رو روز نهم دی‌ماه سال 88 با عنوان یوم‌الله از سوی مقام معظم رهبری نام گرفت.

حال با این تفاسیرامیدواریم که در روز 9دی راس ساعت 10 صبح در مسجد صاحب الزمان (عج)گچساران ،مسئولین همراه با مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه این شهرستان حماسه ای دیگر خلق کنند و با حضور در مراسم گرامیداشت این روز بزرگ دشمنان خدا و دینش را مأیوس و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای(مدظله العالی) را شاد نمایند.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

خوب حامیان فته هستن حتما
عجب دقتی،احسنت.خیلی خیلی جالب بود. ما با ولایت تا قیامت.
فکر کنم تنها مکانی که در خطبه ها کوبیده شد وانصاف رعایت نشد وسه برنامه اختصاصی در مورد 9دی باحضور جانشین فرمانده سپاه فتح استان-دکترهدایت خواه وحاج آقا خواجه زاده برگزار نمود وپلاکاردهای متعددی دراین خصوص نصب نموددانشگاه آزاد اسلامیگچساران بود
کاش بقیه ادارات که بنر زده اند را هم می زدی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها