نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. تير 1395 - 13:11
لحظه شماری جوانان دیار بام نفت ایران برای حضوری پر شورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس شکل گرفته و آنها مثل همیشه آمادگی کامل خود را برای شرکت در آزمون انقلابی دیگری به رخ جهانیان خواهند کشید.

به گزارش آفتاب جنوب،جمعه‌ آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام امت و جمهوری اسلامی، از سال‌ها پیش شناخته شده و این روز بزرگ بهانه‌ و فرصتی است برای روح‌های علاقمند به مسأله‌ فلسطین و دل‌های پرشور جوانان و قشرهایی از ملت‌های مسلمان، که در مثل چنین روزی در جمعه‌ آخر ماه رمضان، از مظلومیت مردم فلسطین حمایت و دفاع کنند.

در آستانه روز جهانی قدس و یادگار امام (ره)بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران، لحظه شماری برای حضوری پر شورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس شکل گرفته است وبه همین بهانه به میان  جوانان خوب و همیشه در صحنه گچساران آمدیدم تا شور و شوق آن ها برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس را جویا شویم.

 

 احمد از جوانان خونگرم گچسارانی است که  مثل همیشه آمادگی خود را برای شرکت در آزمونی دیگر اعلام می کند و نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اینچنین نشان می دهند .

 

جوانان گچساران

 

وی می گوید:در حقیقت اهمیت روز قدس نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است وامسال باید روزجهانی قدس بیش از پیش پاس داشته و مورد توجه باشدوامروز وظیفه همه ما است که در مراسم راهپیمایی روز قدس به صورت همه جانبه شرکت کنیم.

این جوان ادامه داد: در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکای" مردم آزاده ایران و دیگر کشور ها بلندتر از همیشه خواهد بود و با شرکت و حضور آگاهانه در این روز بزرگ بار دیگر حمایت خود را از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام می داریم.

 

حسین درادامه نیزافزود:با حضور پر رنگ و پر بار در راهپیمایی روز قدس،باید با مردم مظلوم فلسطین همدردی کنیم و یکبار دیگرنفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهیم.

 

جوانان گچساران

 

وی گفت:حضور گسترده مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین در ادامه مبارزات خود علیه رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی خواهد شد.

 

در تکاپوی گزارش به سراغ جوان ولایتمدار دیگری از دیار نفتخیز این شهرستان رفتیم و نظرش را درباره روز جهانی قدس و حضور در این روزبزرگ ،جویا شدیم.

مصطفی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در گچساران است که در ادامه به تاثیر روز جهانی قدس در سراسر دنیا اشاره کرد و افزود: راهپیمایی روز قدس امسال باید پررنگ‌تر از همیشه برگزار شود و بنده به عنوان یکی از جوانان این سرزمین به همراه آحاد ملت های اسلامی  شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" را در روز قدس طنین انداز خواهیم کرد.

 

جوانان گچساران

 

وی تاکید کرد:اهمیت دادن به روز قدس و پیروی از ولی فقیه در نهایت به پیروزی مسلمانان و خفت و ذلت صهیونیسم و استکبار جهانی منجر خواهد شد. 

این مداح گچسارانی تصریح کرد:تحرکات اخیر حکومت آل‌خلیفه در بحرین و سلب تابعیت "شیخ عیسی قاسم" از مراجع دینی بزرگ شیعه و درگیری‌هایی که داعش در منطقه عراق و سوریه ایجاد کرده است اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را دو چندان کرده است  و امروز اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق به دفاع از نظام اسلامی می‌پردازند، جوانان گچسارانی همگام با ملت سرافراز ایرانی اسلامی  نیز باید با قدرت و شکوه هر چه تمامتر در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

در ادامه با بانوی دانشجویی که ایجاد خودباوری در مسلمانان را یکی از بارزترین نتایج روز جهانی قدس می داند همکلام شدیم ،وی معتقد است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی نتیجه حمایت آمریکا و انگلیس و سکوت ننگین مجامع بین المللی و خیانت حکام مرتجع عربی است.

این بانوی دانشجو با بیان اینکه پدیده شوم و تروریستی تکفیری، وهابی داعش و جنایات آل سعود و آل خلیفه در عراق، سوریه، بحرین و یمن، اهمیت راهپیمایی امسال را دو بیشتر می‌کند،افزود: برخود و همه دانشجویان عزیز و با بصیرت کشورم لازم می دانم  که با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس در مقابل جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اتحاد و انسجام خود را حفظ و با شور و شعف فراوان علیه این رژیم غاصب راهپیمایی کنند.

 

به گفته احسان هر سال که می‌گذرد ضرورت و اهمیت راهپیمایی روزجهانی قدس بیشتر می‌شود و امسال با توجه به شرایط حساس منطقه و اینکه استکبار جهانی درصدد است نقش فلسطین را در جهان اسلام کمتر کند تا به فراموشی سپرده شود؛ لذا حضورما جوانان ضرورت بیشتری پیدا می‌کند و به حول و قوه الهی، فردا شاهد حضور آحاد مردم روزه‌دار در این راهپیمایی عظیم خواهیم بود.

 

جوانان گچساران

 

این جوان گچسارانی درادامه تصریح کرد:یکی از بزرگترین دستاوردهای روز جهانی قدس امسال می تواند مقابله با کشورهایی باشد که تاکنون روابطی ظاهرا پنهانی با رژیم غاصب صهیونیستی داشته اند مثل ترکیه و عربستان که به خودشان جرأت داده اند که این روابط را علنی کنند.

 

وی گفت: استکبار جهانی و خاصه صهیونیست ها  آرزوها و طراحی های بسیاری می کنند تا بتوانند به امنیت ما دست اندازی کنند؛ طبیعتا حضور باشکوه مردم و طراوت و شادابی آنها در روز جهانی قدس که نقطه آماج آن رژیم مفلوک صهیونیستی است در امنیت ملی ما و دلگرمی رزمندگان فلسطینی بسیار موثر خواهد بود.

 

گزارش را با آرمان یکی دیگر از جوانان برومند این شهرستان ادامه دادیم و وی به‌مناسبت در پیش بودن روز جهانی قدس ،گفت:روز قدس نشانه انزجار و نفرت مسلمانان از رژیم صهیونیستی است و با حضور در این روز انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام می نمایم.

 

جوانان گچساران

 

وی با بیان اینکه روز قدس اوج نمایش نفرت مسلمانان از اسرائیل غاصب است ،افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر در دل دشمنان مردم فلسطین، هراس می اندازدوامسال باید حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پررنگ تر از سالهای قبل باشد چرا که هر اندازه این حضور بیشتر باشد ناامیدی بیشتر بر اسرائیل غاصب  و دشمنان نظام اسلامی حاکم خواهد شد.

 

صدای بانگ الله اکبر از بلندای مناره مسجد صاحب الزمان (عج)بام نفت ایران به گوش می رسد ،آری وقت ادای فریضه نماز ظهرشده است و باید جان ها را بار دیگر از آلودگی شستشو داد ؛ دست  دعا به درگاه حق برخواهیم داشت ،تا با توسل به منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در روز جمعه بانگ رسای الله اکبر را برای نابودی کفر جهانی خاصه اسرائیل جنایتکار در سراسر گیتی طنین انداز کنیم.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها