نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1394 - 15:02
اين مانورو با هدف حفظ آمادگي و آموزش نيروهاي آتش نشان اين شركت در شرايط بحراني و فرودگاه و تاييد گواهي طبقه بندي آتش نشاني در اين فرودگاه به اجرا در آمد.

ساسان حبيبي نژاد رئيس روابط عمومي نفت وگاز گچساران ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در خصوص این مانور گفت: اين مانور با هدف حفظ آمادگي و آموزش نيروهاي آتش نشان اين شركت در شرايط بحراني و فرودگاه و تاييد گواهي طبقه بندي آتش نشاني در اين فرودگاه به اجرا در آمد.

 

مانور بزرگ آتش نشانان در فرودگاه گچساران

مانور بزرگ آتش نشانان در فرودگاه گچساران

 

وي افزود: اين مانور با فرماندهي رئيس اداره ايمني و بهداشت محيط زيست (HSE) در فرودگاه برگزار گرديد.

 

حبيبي نژاد تصريح كرد: در اين مانور فرضي بيش از هفتاد آتش نشان شركت نفت گچساران در كنار ساير نيروهاي امداد و نجات هلال احمر، بهرداري و بهداشت صنعت نفت به سوي آتش حمله‌ور شده و با پياده كردن عمليات مهار و نجات، اهداف مورد نظر از اين مانور را به خوبي به اجرا درآوردند.

 

رئيس روابط عمومي نفت وگاز گچساران افزود: در پايان مانور آمادگي در شرايط اضطراري و اختتاميه دروه فرودگاهي گواهينامه kat6 سازمان هواپيما كشوري جهت فرودگاه نفت گچساران اخذ شد.

 

مانور بزرگ آتش نشانان در فرودگاه گچساران

 

حبيبي نژاد با بيان اينكه عمليات مهار آتش در فرودگاه نفت گچساران كاملاً فرضي بوده گفت: اين مانور فرضي مهار آتش با موفقيت كامل با فرماندهي رئيس اداره ايمني و همكاري رئيس اداره آموزش اين شركت جهت اخذ گواهينامه با موفقيت كامل اجرا شده است.

 

مانور بزرگ آتش نشانان در فرودگاه گچساران

مانور بزرگ آتش نشانان در فرودگاه گچساران

 

وي افزود: در اجراي اين مانور ادارات حراست،بهداري و بهداشت، ترابري، امور فرهنگي و هنري از صنعت نفت به همراه فرمانداري، سپاه پاسداران و هلال احمر شهرستان همكاري شايسته اي داشتند كه تلاش همه عزيزان قابل تقدير است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها