نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. بهمن 1393 - 9:32
با حضور مسئولان استانی و محلی پروژه رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به شهر دوگنبدان با اعتبار 50 میلیارد ریالی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز با حضور نماینده مردم گچساران در مجلس ، مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، و برخی  مدیران محلی پروژه رینگ مخازن انتقال آب شرب سد کوثربه  دوگنبدان با اعتبارات 50 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

 

رینگ مخازن آب شهر دوگنبدان کلنگ زنی شد+تصاویر

رینگ مخازن آب شهر دوگنبدان کلنگ زنی شد+تصاویر

رینگ مخازن آب شهر دوگنبدان کلنگ زنی شد+تصاویر

رینگ مخازن آب شهر دوگنبدان کلنگ زنی شد+تصاویر

 

علی لطفی مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در این آیین،اظهار کرد: امروز و با کلنگ‌زنی این طرح بخش عمده‌ای از مشکل آب شرب شهر دوگنبدان برای آینده برطرف خواهد شد.

 

وی گفت:احداث کمربندی اطراف شهر با هدف توزیع یکنواخت آب شرب سالم و بهداشتی انتقال یافته از سد کوثر به سطح شهر دوگنبدان یکی از اهداف این طرح است.

 

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:همچنین تامین آب مناطق مرتفع شمال‌شرقی و شرق شهر دوگنبدان از مولفه‌های اصلی این طرح است که اجرای آن با 11 کیلومتر خط انتقال با لوله جی.‌پی.‌ار در سایزهای 300 ،450 و 200 میلی‌متر است.

 

لطفی بابیان اینکه احداث 450 مترمربع ساختمان کلرزنی، نگهبانی و ایستگاه پمپاژ ازدیگرمشخصات این طرح به شمار می‌رود،افزود:ایستگاه دیواره محوطه مخازن 500 دستگاه و ایستگاه مخازن دانشگاه آزاد به طول تقریبی 800 متر و اجرای محوطه‌سازی منابع ذخیره آب منطقه 500 دستگاه و دانشگاه آزاد از دیگر اهداف در این طرح به شمار می‌رود.

 

وی اظهارکرد:برای اجرای این 11 کیلومتر شبکه به یک‌هزار شاخه لوله نیاز است که یکی از کارهای ماندگار در زمینه آبرسانی و توزیع آب در شهر دوگنبدان و در کل استان خواهد بود.

 

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد کل اعتبارات این طرح را 15 میلیارد تومان برشمرد و گفت: تنها کار لوله‌گذاری آن پنج میلیارد تومان هزینه داشته اما برای کل پروژه برای سال‌های 92 و 93 این طرح 15 میلیارد تومان مصوب شده که پیش‌بینی می‌شود این طرح در پایان سال مالی 93 که به عبارتی همان تیرماه 94 است به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

این آب همونطور که برای شهرهای جنوبی ارسال می شد لازم بود برای خود گچساران هم لوله کشی بشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها