نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. بهمن 1393 - 19:30
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با صدور حکمی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را منصوب کرد.

به گزارش آفتاب جنوب، عصر دوشنبه بیژن عالی‌پورمدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب طی حکمی "امین محمدی" را به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی و از زحمات احمد پورهادی که در این مدت سرپرستی این شرکت را برعهده داشت، تقدیر و تشکر کرد.

 

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب از جمله وظایف امین محمدی را در مسئولیت جدید، برنامه ریزی، سازماندهی،نظارت، کنترل و هماهنگی در بهره برداری نفت و گاز، ارتقا بهره وری نیروی انسانی، دستگاه ها و تاسیسات، انجام به موقع تعمیرات، اعمال مقررات مالی و پرسنلی، عملیاتی، ایمنی، و حصول اطمینان از اجرای مطلوب برنامه های بازرسی فنی و خوردگی فلزات عنوان کرده است.

 

امین محمدی، دانش آموخته مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات از دانشکده صنعت نفت است و با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در مناطق نفت خیز جنوب، پیش از این رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بوده است.

 

رئیس برنامه ریزی تعمیرات، رئیس اداره تعمیرات، رئیس کارگاه مرکزی آغاجاری و رئیس اداره مهندسی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب نیز از جمله مسئولیت های قبلی محمدی است.

 

گفتنی است ،شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از میدان های مهمی از جمله گچساران، بی‌بی ‌حکیمه، سیاه مکان، رگ‌سفید، پازنان، منصورآباد، نرگسی و کیلور کریم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها