نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آذر 1393 - 22:50
فرماندار گچساران به همراه جمعی از مسئولان محلی در راستای بررسی وضعیت آموزش در مدارس این شهرستان از مدرسه روستای باباکلان بازدید کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران به همراه جمعی از مسئولان محلی در راستای بررسی وضعیت آموزش در مدارس این شهرستان از مدرسه روستای باباکلان بازدید کرد.

 

 

فرماندار گچساران در حاشیه این بازدید با اشاره به بازدیدهای میدانی از مدارس گچساران از ابتدای سال تحصیلی تاکنون، افزود: همه ما مسئولان موظف هستیم که در راستای رفع مشکلات این قشرآینده‌ساز مملکت گام برداشته تا بتوان با ایجاد محیطی مناسب زمینه رشد این آینده‌سازان و پیشرفت جامعه را فراهم کنیم.

 

رحیمی با بیان اینکه مدیران، اساتید و معلمان باید با ارائه برنامههای آموزشی مناسب زمینه خلاقیت و نوآوری را در دانش‌آموزان و دانشجویان ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان به عنوان نسل‌های آینده در این کشور با توانایی و آموزش‌هایی که امروز می‌بینند، خواهند توانست آینده‌ای روشن را برای کشور رقم بزنند.

 

وی تصریح کرد: والدین نیز در راستای ایجاد زمینه خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان نقش موثری داشته و باید با تشویق وایجاد انگیزه در شکوفایی خلاقیت های آینده‌سازان کشور همکاری و تلاش کنند.

 

فرماندار گچساران گفت: امید است دانش‌آموزان و دانشجویان  گچسارانی بیش از گذشته  نسبت به تحصیل علم تلاش کرده تا بتوانیم در اینده شهرستانی موفق در عرصه‌های مختلف علمی داشته باشیم

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها